27 Ocak 2015 Salı

Rimmel London Stay Matte Transparan Pudra

Merhaba herkese ;
Geçen gün instagramda Rimmel london ürünlerimin olduğu bir fotoğraf paylaşmıştım ve her güne 1 rimmel adı altında hepsini her gün bloğumda inceleyeceğimi söylemiştim. Bugün de bu yazı dizisine çok konuşulan transparan pudrayla başlıyorum.
Pudrayı sanırım yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum ve elimdeki tek pudra olmasına rağmen daha ortası bu kadar açıldı. Gayet bereketli diyebilirim. Adından da anlaşılabileceği gibi transparan yani kullandığınız fondötenin rengini kapatmayan bir ürün. Böylece her ten rengi için de kullanılabilir olmasını sağlıyor. Ayrıca tozutmuyor ama elinizi biraz fazla kaçırdığınızda hafif unlu kurabiye görünümüne neden olabiliyor. Onum dışında kabı gerçekten dandik çantaya atıp çıkmalık kesinlikle değil benimkinin gördüğünüz gibi kapağı çatladı ve aynası da olmadığı için gün içinde pratik bir uygulama sağlamıyor ne yazık ki. 

















Benim gibi T bölgesi aşırı yağlı biriyseniz sizi en fazla 2-3 saatliğine kurtaracaktır. Tabi ki fiyat performans açısında genel olarak başarılı bulsam da bittiğinde farklı bir urun denemeyi düşünüyorum. Son zamanlardaki fiyatını bilmiyorum ama en fazla 10₺ olacağını düşünüyorum. Son olarak Rimmel markasını Watsonslarda bulabileceğinizi söyleyerek yarınki yazıda görüşmek üzere diyorum :)


1 yorum:

  1. Bu ürünlerin enkötü kısmı maalesefki ambalajları en ufak bir darbede hemen kırılıyor bunada çare bulsalar fiyatına göre denemeye değer bir ürün.Paylaşım için tskler.Bloğunu takibe aldım canım banada beklerim...

    YanıtlaSil