2 Şubat 2015 Pazartesi

Rimmel London 024 Red Diva Exaggerate Lip Liner




Merhabalar 

Yine bir Rimmel yazısıyla karşınızdayım. :) Rimmel markasının çoğu ruju gibi bunu da sevdiğimi söyleyebilirim. Ben ruj olarak kullanıyorum zaten. Benim gibi ince dudaklara sahip kişiler rujlardan çok kalemleri de ruj gibi kullanmayı seviyorlardır diye düşünüyorum. Mat yapıda ve asansörlü bir ürün. Rujlara göre baya az bir miktar içerse de (0.25g) kesik uçlu ve ince yapısıyla ince dudaklarda çok kolay uygulama sağlıyor bence koyu rujları ince dudaklara taşırmadan sürmek zor oluyor çünkü :/. Ben daha çok özel günlerde böyle koyu rujları tercih ediyorum yani bana göre günlük bir renk değil o yüzden gramajının az olması da sorun olmadı benim için.




Rengi fotoğraflarda çok iyi yansıtamasam da vişne-kırmızı arası bir renk  Kalıcılığı da ortalamanın biraz üstünde bir şey yiyip içmezseniz 5 saat kadar gidebilir. Fiyatı konusunda maalesef bi fikrim yok :/ 
Her zamanki gibi Rimmel markasını Türkiye'de sadece Watsons mağazalarında bulabileceğinizi hatırlatarak bir sonraki yazıda görüşmek üzere diyorum :)



                        XOXO

7 yorum:

  1. Açık tenli olduğundan ayrı güzel olmuş :) Rengini çok beğendim.
    Çok yeni bir bloğum var. Destek olursan sevinirim :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. kırmızı çok sevdiği bir renktir sana çok yakışmış:))

    YanıtlaSil
  3. Sizi takibe aldım bana da muhakkak beklerim
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    takipteyim tatlım bana da beklerim

    YanıtlaSil